Guwahati



22 feruarie 2013
Am ajuns si in Guwahati. Petrecerea finala s-a mutat pt toti cei 9 ramasi in India, Rodeli Residence in Guwahati in camera 404 la o bere. Aici nu gasesti  bere decat cu greu, si azi fiind dry day (???????????????) ne-au adus berea pe sestache intr-un sac de rafie si la extra pret direct in camera! (Alin am facut si poza de rigoare pt tine).
Maine inainte de avion, dam o raita pe malul Brahmaputrei. 
 Nu am avut probleme cu ajunsul aici, dar am plecat devreme din Shillong. Mi-a luat o gramada sa aranjez lucrurile ramase in depozitul din Shillong, sa fac cateva cumparaturi in maxima viteza (ceaiuri, spyces for everyone). Nu mai vreau sa platesc 100$ extra la avion......mai e si Rajhastanul. Nu avem un plan detrerminat, dar vrem sa bifam templul cu sobolani si si o rezervatie de tigrii.............mai vedem noi Jhodpur, Udaipur. 
Va las, ca pic de somn....am stat toata noaptea sa desenez la harta! 

PS. Am invatat o noua reteta de orez cu ginger....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu