Caving in the Abode of the Clouds 2013 - II



21 februarie 2013 va scriu asa pe fuga ca totul s-a incheiat minunat. Nu pot sa cred ca timpul s-a scurs si iaca suntem iar in Shillong. 
8 km de galerii nou noute. Avem si o galerie explorata doar de echipa romaneasca (Adi + Oana ) care se numeste ROMANIAN END OF STORY, de 500m, deoarece este continuarea unei galerii explorate de mine in 2011 si care se numea NEVER ENDING STORY.

 Dupa un taras la propriu prin apa de 40 min, am dat intr-o super galerie larga si inalta de 2 m care contina si stanga si dreapta dar care se incheia la un moment dat. Multe alte pesteri noi si favorita cu potential de la 5 km a ajuns la 7 km. La anu se schimba aria de explorare, parasim Jaintia! Ma bucur ca am revazut pesterile mele favorite! 
Ce sa mai, deja imi vine sa plang.........
Aventura continua...........maine de la ora 6 pm nu mai iese nici o masina din Meghalaya, din cauza alegerilor, iar noi avem avion sambata din Guwahati. Asa ca, ratam petrecerea finala si ne indreptam fuguta sa luam avionul. Duiminica avem tren catre Taj Mahal, apoi inca 7 zile hai hui prin India, Rajhastan. 
Sper ca maine sa am ragaz sa scriu mai multe. Tb sa ma apuc de desenat o harta si de facut rezervari la hoteluri 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu