Din nou pe drum



25 februarie 2013 - In sfarsit ne-am adunat in Delhi. Am avut tot felul de emotii pe parcurs, dar fara intarzieri si ne-am vazut si la hotelul din Delhi, Amax Inn la care am mai stat si anul trecut. Preturi f bune, curat si mancare acceptabila. Hotelul are o terasa deasupra si e f placut sa sezi acolo. Fata de anul trecut, internetul este gratuit iar calitatea serviciilor este  imbunatatita.


Ieri am f in Agra. Aveam bilete ide tren cumparate de 3 saptamani. Colegii de la Antipa nu au avut nici un chef sa mai mearga.........de inteles, mai ales datorita oboselii incasate si a riscului de a nu mai pierde avionul  ........
Asa ca, fara sa apuc nici macar 2 ore, eu cu Adi ne-am trezit de dimineata si am ajuns f usor la gara pt a lua Taj Express. In 2 or. eram in Agra si am negociat cu un baietas de vreo 12 ani sa ne duc  mai intai la Agra Fort, un
 fort- castel destul de bine conservat si interesant de pe vremea mogului Jah Shahan, cel care a construit si Tajul. Aici,  ne-am jucat cu veveritele vargate si am facut fotografii cu toti indienii care ne-au cerut asta. Aici  esti vedeta fara sa vrei. Tot de aici ai si I vedere cu Tajul situat pe malul raului Yamuna. 

Dupa, am gasit un batranel sofer de ricsa, f de treaba, toti tinerii vor sa te traga in piept.Stiam ca mai sunt obiective in Agra care nu apucasem sa le vad
 data trecuta si acum era momentul. Am realizat intre timp  ca am vizitat cimitirul orasului, caci majoritatea cladirilor istorice din Agra reprezinta monumente funerare de cateva secole. Ceea ce a fost funny, eu, din cauza  nedormitului din ultimele 3 nopti, cum ma urcam in autoricsa, cum trageam un puiuc de  som, chiar cu vise :)).......in zgomotul acela infernal. Nici aseara la hotel nu am reusit sa dorm cum trebuie. Se pare ca stresul de calatorie se manifesta in diverse moduri. AAAAAAA, inclusiv la Taj am mai motait pe o piatra in timp ce Adi fotografia. El e inca in stare de soc.......nu se poate impaca cu mirosuile nici cum.  Azi a renuntat si la pastilele pt preventia malariei,pt ca nu-i fac bine. Dp meu de v, inca nu a avut parte  de imaginea adevarata. Totul e sa nu-ti pese, sa iei lucrurile asa cum sunt. Se pare ca India atrage  tocmai prin originalitatea sa. Este o tara care trebuie traita.
Dupa ce ne-am urnit cu mare greutate din hotel am plecat sa ne luam bilete de tren catre Bikaner. Toate agentiile de turism aveau comisioane uriase, noi stiind pretul real al biletelor prin intermediul unui cunoscut din India. Pana la urma, am decis sa mergem la gara, la oficiul international pt turisti. 
Sentimente de oroare de deja vu......anul trecut, procedam la fel, pierdeam jumatate de zi, ingropam neuroni in cautarea acestui birou, iar toti negrisorii ne duceau  in eroare catre agentiie prietenilor.
Nu stiu cum se face, dar, de data asta nimerim din prima......gara fiind la 5 minute de strada noastra. Cred ca in 2011 a fost ceva in aer, caci am avut mintea incetosata..........sau acum, sa fi fost din cauza faptului, ca nimeni nu a mai incercat sa ne distraga atentia, eu  fiind insotita de un mascul? E atat de bine sa nu fii singura la un asemenea dlrum................totusi! 
Ne-am luat biletele rapid, la un pret mai mult decat insignifiant 250 rs, aprox 5 $. Asa ca, maine, incepe o noua aventura: 8 ore, la sleeper class (paturi suprapuse alaturi de alti 4 indieni) catre Bikaner - desert! Adi e oripilat, ii vine rau de pe acum. Inca ntu am gasit un hotel unde sa stam, dar vedem noi ce facem pana ajungem...................... 
Pe curand, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu