Caving in the Abode of the Clouds 2013



3 februarie  2013 - iaca ca am ajuns cu bine si fara prea mari peripetii in Shillong aseara! 
Nu am avut probleme majore la schimbul de avioane, doar in Delhi am platit extra bagaj, toti patru 100$. Deh, ca ne-a fost lene sa masluim kilogramele. Invatatura! 


Apoi, in Guwahati, nu am asteptat prea mult si am fost preluati de un Jeep Sumo arajat pentru noi din Shillong. Pe drum, soferul nostru cu capu in nori, intrand intr-o bordura a facut o maaaaare pana si uite asa, am stat noi 2 ore pe marginea drumului pt 
a rezolva problema. Am facut 6 ore din Guwahati pana in Shillong, nu fara emotii. Adi a stat in fata cu soferul, fiind pregatit sa-i traga de volan in orice moment.................dar pana la urma a adormit si el.................
Am reusit sa ne vedem cu totii de aseara si sa luam cina, chiar dc stam la hoteluri diferite. Apoi un bun somn, caci eram terminati dupa doar 4 ore dormite chinuit in avioane intr-un interval de 48 de ore! 
Azi, am deschis lazile cu echipamentul lasat anul trecut, am f la piata si eu mi-am luat o gama laaaarga de cosmetice indiene pt tabara! asta ca sa ma alint si io, dupa o zi grea de pestereala si dupa dusul bine meritat. La cat rahat de liliac bagam pe sub neoprene.........................
Cu muschetarii mei, o tin intr-o mare veselie. Le place in India!!!! si mai ales mancarea!
Maine de dimineata incarcam cele 4 jeepuri inchiriate si gata, la drum! ne asteapta multa munca! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu