TAJ MAHAL

3 februarie 2011 - In sfarsit, suntem pregatite sufletste pt Taj Mahal! O aglomeratie de nedescris! Sunt mai multe porti, o gradina mare unde te asalteaza cu camile si alte nebunii. Si aici e un complex de mai multe moschei si monumente funerare. Nu ne mai intereseaza, caci trebuie sa-l vedem pe EL! Si, dintr-o data, din toata nebunia foto, iata ca rasare! 






















      Sunt bucuroasa, dar deja e o imagine mult prea cunoscuta de peste tot! Ma entuzismez, sar in sus, filmez, dar hai sa intram totusi. Nu esti lasat cu camera video decat pana la poarta principala cat sa iei un cadru. Puhoi de lume... toata lumea fotografiaza fara incetare. Noi la fel! Numai reusesti sa te bucuri de peisaj caci esti atent sa nu pierzi care cumva si ultima raza de soare care se profileaza pe cer si se rasfrange pe marmura alba atat de celebra! Cred ca ma asteptam sa fie mai mare... Ne descaltam si intram in mormant! Desi nu ai voie sa fotografiezi, toata lumea da cate un click! Soarele apune si noi, in continuare, disperati dupa cadre! Mai iau si eu o gura de aer, hai sa admir totusi ce am in fata ochilor! Mda, e frumos! Daca nu ar fi si atata lume! Ne ratacim la iesire din parc si ne plimbam pe intuneric in cautarea soferului nostru. Il gasim dupa vreo ora si ajungem la gara cu o ora inainte de plecare! Din nou, aceeasi mancare, dar! imi dezinfectez lingura cu gel antibacterian!!!...-:)). Din nou pre-paid taxi, numai ca imi ia mai mult! Bine ca am ajuns! Maine la 8 plec catre aeroport! Deja sunt cam ametita de cate am vazut! Prea mult dintr-o data! Oricum, abia astept sa incep tura adevarata: PURE NATURE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu